Afdelingsleder til handelsafdelingen

Vi søger en afdelingsleder, der med kundefokus og en strategisk tilgang sætter en ny dagsorden i et marked, der er i konstant bevægelse – bl.a. digitalisering og bæredygtighed.

Et stærkt salgsteam, der er vant til at arbejde selvstændigt, vil være aktive medspillere i processen med at definere retningen ind i fremtiden.

Så, hvad er det, der skal til, for at vi bliver ved med at være én af industrimarkedets foretrukne partner? Hvordan sikrer vi os, at vi er på forkant med fremtidens produkter og løsninger til nuværende og nye kunder?

Det arbejde skal du være med til stå i spidsen for.

I dit daglige arbejde vil du også have mange ”hands-on” opgaver, og kommer til at arbejde tæt sammen med vores kunder, leverandører, salgsteamet og vores marketingafdeling. Det er derfor vigtigt, at du er god til at skabe relationer på tværs.

Skabe og komponenter
N

Du får ansvaret for

  • Den daglige drift i afdelingen
  • Lede, coache og udvikle salgsteamet, som består af 8 personer
  • Drive og strømline salgsprocesser – både dine egne og teamets
  • Opfølgning på og videreudvikling af salgsstrategien
  • Omsætte virksomhedens generelle salgsmål til operationelle handlingsplaner
  • Analysere og planlægge salgsindsatsen
  • Opfølgning på budgetter
N

Forventninger til dig

  • Er igangsætter og trives godt i et salgsorienteret miljø, hvor planlægning går hånd i hånd med hands-on eksekvering
  • Har erfaring fra en tilsvarende funktion inden for salg, gerne med en bred erfaring inden for salgsledelse – branchekendskab er en fordel, men ikke et krav
  • Er drevet af at skabe vækst/udvikling i tæt samarbejde med dine kolleger og trives godt i en omskiftelig hverdag med mange kontakter
  • Er strategisk velfunderet og markedsorienteret med primær fokus på forretningsudvikling
  • Har en solid IT- og systemforståelse, gerne med kendskab til Navision
N

Vi tilbyder dig

  • Et selvstændigt job i en dynamisk virksomhed med stærke brands
  • Arbejdet foregår i et moderne og åbent miljø med en flad organisationsstruktur baseret på stor frihed til den enkelte
  • En uformel omgangstone, og fokus på at alle trives
  • Gode arbejdsforhold og adgang til hjemmearbejdsplads
  • En konkurrencedygtig lønpakke inkl. pension

Send din ansøgning

Send din ansøgning, dit CV og relevante bilag til May-Britt Franke på mbf@eegholm.dk.

Ansøgninger vurderes efterhånden, som de modtages, og relevante kandidater bliver løbende indbudt til samtale. 

Tiltrædelse snarest. Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte CEO Erling Ewers direkte på +45 4035 8653

Læs mere om Eegholm a/s på www.eegholm.dk eller på Facebook

 

På grund af sommerferie i uge 29, 30 og 31, modtager du svar på din henvendelse i uge 32. Vi glæder os til at høre fra dig.

God sommer 🌞

 

Eegholms Facebook-profil kan du i vores videoer møde nogle af dine kommende kolleger.

Bliv en del af Eegholm a/s

I Sønderborg på Als beskæftiger Eegholm A/S 63 medarbejdere. Virksomheden er en danskejet og yderst anerkendt producent af el-tavleløsninger. Vores kunder er typisk danske maskinbyggere, der afsætter deres færdige applikationer i hele verden.

Eegholm A/S er en del af Eegholm Group, som har to produktionssteder i Danmark og ét i Polen. Eegholm Group beskæftiger i alt 180 medarbejdere og er blandt de fem største producenter i Danmark inden for sit felt. Succesen er skabt gennem vedvarende, målrettet udvikling og, ikke mindst, et kompromisløst fokus på dygtigt håndværk, kvalitet og kundeservice.

Eegholm eltavler

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret om vores nyeste produkter

You have Successfully Subscribed!